Visualizzazioni totali

martedì 28 aprile 2020

Pussycat




Mă uit fermecat în ochii acestor tinere femei,
Ce oare mă fascinează, ce oare mă atrage?
Zâmbetul lor pare să vină de așa de departe,
Cântecul lor mă răvășește, și în trecut cu putere mă trage.

Nu înțeleg deloc limba lor englezească,
Dar pare că totuși le cunosc  și profund le admir.
Cântă despre cum curge măreț râul Mississipi,
Și emană o infinită tristețe My broken souvenirs.

Și apoi în cântecele acestor americance așa depărtate
Plouă cu apă caldă și plouă din cer cu stele,
Și Toni Wille îmi amintește fetele cu care
Mă plimbam cândva pe aleile primăverilor mele.

Aveam pantaloni evazați și  pe umeri
Îmi cădea o coamă poetică, neagră și lungă,
Pe Georgie a mea o chema dulce Lenuța,
Era micuță, și ca Toni, avea la dinții din față, strungă.




Nessun commento:

Posta un commento