Visualizzazioni totali

giovedì 24 febbraio 2011

CU PISTOLUL LA TÂMPLĂ




Dacă un terorist mi-ar pune pistolul la tâmplă și mi-ar striga: „Ei tu, trestie gânditoare care te frângi cum te bate vântul! Alege din două una! Ce vrei să fii, ortodox binecredincios care citește pios biblia si-și face cruce când trece pe lângă biserică ori un marxist ateist care visează să construiască comunismul? Răspunde, că te împușc!!! Ei bine, ce aș răspunde eu? Ce?
Că nu-s nici comunist, nici credincios! Dar, văzându-mă așa strâns cu ușa, ar trebui să aleg din două răul cel mai mic. Marxist! Marxist, aș zice. Marxismul are multe părți slabe, a făcut multe greșeli, dar oricum, a fost încercarea de a da lumii și societății o explicație științifică. Credința în dumnezeu a fost și ea bună la vremea ei, dar astăzi nu înseamnă decât dispreț față de știință, obscurantism. Cum pot să cred că dumnezeu ne trimite ploaia și arșița și ne pedepsește pentru păcatele noastre? Chiar să vreau, nu mai pot crede în aceste povești, nu pot! Am învățat la școală, nu, nu pooot! Marxist, vreau să fiu marxist!
A, vrei să fii comunist. Află deci că eu sunt cel mai mare anticomunist din lume! POC!! POK!!!
M-a împușcat, nebunul...

1 commento: